LydiaSierraleone.reismee.nl

Voorbereidingen

Jaaaa, eindelijk is het zover, hier heb ik al maanden naar uitgekeken.
Morgen vertrekt ons vliegtuig om kwart voor vijf. We hebben een tussenstop van 4 uur in Casablanca. Vanuit daar vertrekken we naar Freetown, waar we nog een poosje in een auto moeten slapen omdat de eerste boot pas 's ochtends gaat. Als we aankomen, gaan ze ter plekke bedenken waar we kunnen overnachten in Freetown of er net iets buiten. Just Africa. Ben benieuwd.Precies de avond voor dat ik wegga is mijn reisweblog klaar. Ik dacht, ik oefen al vast een beetje de Afrikaanse relaxtheid:D.

Helaas kan Frido morgen niet mee naar Schiphol omdat hij te ziek is daarvoor. Niet leuk om hem zo achter te laten:S
Inmiddels is mijn koffer ook ingepakt (waar ik dinsdag al aan begonnen was), Elke keer er weer wat bij. Je weet wel hoe dat gaat;) nu kan ik echt gaan. Het wordt tijd!
Ik ben heel benieuwd wat me daar te wachten staat, maar het gaat vast helemaal geweldig worden samen met Annemijn en Jorine en een heleboel Afrikaantjes.
We hebben zelfs een stappenplan meegekregen met wat we moeten doen als we gegijzeld worden, nu kan het niet meer mis gaan;)

Vanavond nog afscheid nemen van Frido:s Dat is wat minder, maarja dromen moet je ook navolgen:D --> tip.

Dit was het eigenlijk wel.. Kben zelf erg benieuwd naar mijn volgende verhaal;)

Reacties

Reacties

willemieke

Ha lyd,

ik wens jullie een hele goede reis toe. Kben erg benieuwd naar de verhalen.

Groetjes Willemieke

Anna

Hee meis!
Al je eerste berichtje gelezen en ik hoop dat er nog meer volgen die ik zeker allemaal ga lezen! :) Succes met je reis wat vast wel zal lukken met z'n 3-en ;)
Liefs Anna

Marianne

Hee Lydia!

Leuk dat je web-log er is :) ik ga het zeker volgen!!
Wat balen zeg, dat Frido ziek is! Sterkte met afscheid nemen en een hele fijne tijd in Afrika, zo gek dat ik jullie nu 3 maanden niet zie!

Liefs Mar

Kristel

Ha,

Een goede reis toegewenst,
veel plezier daar!
Geniet ervan..

Lfs

Renata

Haha, love je stories nu al! Geniet! -> Tip!;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!